Tokio Hotel till Sverige!

Redan nästa vecka! Meine güte.
Tokio Hotel besöker Sverige den 8:e September, under deras promo-turné för deras kommande album Humaniod. Senast dom var i Sverige var i samband med Scream-släppet i Juni 2007. Då fick fansen även en signering. Men denna gång handlar det bara om intervjuer. Ni fans i Sverige kan alltid hoppas på en signering senare. Jag ska hålla tummarna åt er ;)
Men jag måste erkänna att jag jagade upp mig lite igår kväll när jag läste det. Well, dels för att TH SKA TILL SVERIGE och jag är i Tyskland. Oh, feel the irony in that. Och dels för att det är underbart att dom räknat med Sverige till deras promo-turné.

Mer går att läsa på forumet TokioHotelFans


8:e september är för övrigt Gustav Schäfer's, Tokio Hotels trummis, 21:a födesledag! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0