blablabla

Precis när jag trodde att jag skulle behöva förbereda mig inför eventuella höstdepressioner så bestämmer sig värmen för att återigen ta ett tag, i alla fall för ett par dagar. Hösten har sin charm men det är inte min favoritårstid. Det får gärna vara sommar lite längre.
Efter ett par soliga och varma dagar så ska det bli regn nu resten av veckan. Men jag hänger inte läpp, enligt prognosen så ska värmen komma tillbaka ytterligare en gång i början av nästa vecka.

Aupair-mamman är på semester i Portugal denna vecka, så det är mycket jobb för mig. Men som tur är så får jag mycket hjälp av mor-och farföräldrar. Men jag tror E börjar märka att hans mamma inte här, han beter sig lite underligt och gråter så fort man lämnar rummet. Och skriker hela tiden. Inte skriker som i gråter, utan bokstavligt talat skriker. Och tonerna han kommer upp i är inte okej. Mina öron och huvud får lida för det.
Det är mamma A som får vardagen att fungera här, så det är ett under om vi tar oss igenom veckan. Det har varit ett par jobbiga dagar nu där jag gått med ständig huvudvärk, tack vare E's ljuva stämma.
Men i morgon slutar jag vid halv 4 redan och har min lön kommit in då så ska jag åka in till stan och uträtta ett par tjänster till folk i Sverige :)

Nu ska jag sätta mig och kolla på ett par avsnitt Supernatural. Dvd'n som jag beställde kom förra veckan :D

Inlägget om tvillingarnas födelsedag blev nr.300. Geil :P




Kommentarer
Jenny

ZIZI TOKIO HOTEL KOMMER TILL SVERIGE NÄSTA VECKA. OCH DU MISSAR DET :'( FATTA VAD DÅLIGT ELLER? INGEN VET NÅGOT ÄN MEN KOLLA PÅ THF SÅ FÅR DU VETA ALLT <3

2009-09-01 23:46:54
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Marie

Hahaha, okej då. Jaa, det är ju faktiskt sant. Nu skickar jag in en profil! :D Hohoho.



Kram

2009-09-01 23:47:45
URL: http://vivalamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0