11 April 2010

När mami klagar på att jag har uppdaterat dåligt så är det bäst att jag tar mig i kragen och skriver lite.
Men vad? Det händer typ inget... Jag jobbar, äter och sover. Det är massor i mitt huvud nu angående jobb och boende när min tid som au pair är slut. Vilket den är om 3,5 månad. Det gäller att få allt att gå ihop... det kommer bli svårt men jag ska göra allt jag kan.

Våren fortsätter att blomma utanför dörren. Idag är det kallt och rått ute men det behövs lite väta så att resten av löven kan slå ut :) Jag blir gladare för varje gång jag går ut och ser att knopparna är lite mer utslagna än dagen innan.

I Tyskland ger man presenter på påsk och både jag och Susanne fick bl.a. biocheckar, så ikväll går vi på bio. Det blir Clash of the Titans 3D version. Dock dubbad. Men men. Vi överlever.





Kommentarer
Didi

Kampf der Titanen? HAHAHA jag dör. Hoppas den är bra iaf, jag ska se den nästa helg då den har premiär här i tromsö. Jag är fortfarande grymt avundsjuk på er vår, här er det maaaassor av snö kvar fortfarande. :/

2010-04-11 15:59:43
URL: http://derlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0