Everything turns into ashes

Jag läste igår om askmolnet från vulkanutbrottet på Island som ställer till det för flygtrafiken. Även Tyskland drabbas. Min au pair-mamma och B skulle flyga till Geneve igår kväll. Alla hade satts sig i flyget och allt var redo för start. Men så ställdes det, och alla andra flyg in.
Jag och Susanne hade sett fram emot en lugn helg tillsammans med E. Han är mycket lugnare än B och ibland kan det helt enkelt vara skönt med en liten paus :P Öppnar flygplatsen under dagen så åker dom ändå, tror jag.

Annars händer inte mycket. Jag och Susanne går och är lite besvikna :( vi hade hittat den perfekta lägenheten men det slutade inte som vi ville. Men det är bara att ta nya tag! Vi ska inte ge upp. Vi ska fixa så att vi kan bli kvar här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0