Late night update

Ikväll sitter vi barnvakt, så vi har tagit det lugnt i soffan. Die Oliver Pocher Show har precis slutat och snart ska vi väl lägga oss. Man måste masa sig upp strax innan kl 7.00 i morgon bitti, för att knega. Förutom några timmar på eftermiddagen, så jobbar vi hela dagen. Men vi är lediga på söndag, så vi har planerat in party i morgon kväll! :D
Vi ska fira att jag fyllt år ;) Vi åker in till Fia för förfest och beger oss senare ut på Reeperbahn. Det är längesen sist nu, så det ska bli awesome.

Dock så är jag fortfarande förkyld och är hes. Så det ska bli spännande att se hur jag mår på lördag natt/söndag morgon. Jag brukar bli hes efter en utekväll vanligtvis. Heh.

Naja, nu blir det sängen.
Natti ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0