Stadsparken med ungarna

Det har varit en underbar dag idag med stålande solsken! Jag och Susanne har spenderat hela eftermiddagen i stadsparken med ungarna. Det har ätits glass och busats i sand och löv :P
Jag bjuder på några bilder från dagen innan jag går in i duschen och skrubbar bort en halv sandlåda.



Svärdet har jag köpt till B ;)



En av de 7 dvärgarna - vi kan kalla honom Chubby
B finns också på bilden, i grå jacka - om man kisar och har bra fantasi




Hubby!



Moi! När man inte har råd med äkta Ray-Bans, så fungerar kopior för 5 € från DOM lika bra ;)




Kommentarer
Amelie

Eller 90krs kopior från indiska. Det kör jag på. :P



Vilka underbara vår-bilder! <3

2010-04-14 21:32:45
URL: http://derlan.blogg.se/
Frida

Fina bilder :) Ser ut som ni har lika bra väder som vi. Jag har utmanat dig också...

2010-04-14 22:10:39
URL: http://fridarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0