Sylt 1-6 April

Om ett par timmar åker vi iväg. Samtidigt som det ska bli skönt att komma bort lite över påsk, så vill jag vara kvar här. Dels för att det är ganska tråkigt på Sylt och dels för att Susanne inte kan bli med. Hon kom ju hit ganska hastigt och allt med Sylt har varit bestämt sedan länge. Tråkigt. Så hon får underhålla sig själv här hemma några dagar. Vi kommer hem på tisdag eftermiddag.

Green Days nya video till Last of the American Girls har preimär på MTV kl 12. Hoppas jag hinner se den innan vi åker! Det är en av mina favoritlåtar från senaste albumet. Dock så spelade dom inte den live på konserten jag var på i Oktober 2009. Lite surt.


I gotta go.
Ha en bra påsk, lieblings!




Kommentarer
Sofia Vienna

åååh! Tack för påminnelsen!

Hoppas du får det mys!

2010-04-01 10:33:01
URL: http://sofiavienna.se
mami

Vill bara önska dig en riktigt GLAD PÅSK gumman =) puss o kram.

2010-04-01 10:41:28
Didi

GOD PÅSKE BB!!



Hoppas dina dagar på Sylt blir jättebra och att du slipper bli sjuk denna gång.

2010-04-01 15:39:29
URL: http://derlan.blogg.se/
Soza

Svar: Ja det var verkligen tråkigt att vi inte sågs :( Ja, jag läste att du fick VIP armband så du hamna längst fram. gud vad roligt!! så glad för din skull :D jag ångrar att jag inte tog ståplats för det är nog inte alls samma känsla tror jag. Man kommer liksom närmre när man har stå. Men men, nu vet jag till nästa gång iaf :D



Ah! Okej! Haha jag förstår det. Men det kanske visar sig vara nyttigt. En chans att rensa tankarna lite grann, kanske :)



Allt är bra med mig! Jag jobbar och pluggar, är väldigt upptagen med det. Ska även jobba och plugga under mitt påsklov och det är ju lite tråkigt, men annars är det underbart. Känns skönt att slippa skolan i en hel vecka nu. Awesome! :D



Ha det så bra nu på Sylt, hihi!



Puss bb! <3



2010-04-01 18:53:23
URL: http://aimingforthestars.blogg.se/
Carolina

sv:ja det skulle jag också vilja :)

2010-04-04 17:25:46
URL: http://withoutmusicnolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0