Sternschanze

Jag har upptäckt det bästa med att vi är 2 som jobbar - man får sovmorgon då och då ;) Hittills denna vecka har jag haft 2 st och har en tredje på söndag. Herrlich!

Idag är en lugn dag. Barnen är hos farmor hela eftermiddagen så jag och Susanne passade på att åka ut och käka lunch. Vi provade något nytt för en gångs skull. Nått som liknade bakpotatis med en massa smaskiga röror att välja mellan.
Området (Sternschanze) där vi åt, hör inte till Hamburgs bästa och det ser ganska sliskigt ut men det finns många mysiga cafeér, restauranger och små affärer där :)

Ikväll är det barnvakt som gäller... Urgh.


Sternschanze - Hamburg - Deutschland


Kommentarer
Didi

Ja jag fick ditt mail! Blev superglad :D

Vi måste msn:a igen snart. Min helg är dock ganska full tror jag men till veckan har jag tid.

2010-04-23 19:46:56
URL: http://derlan.blogg.se/
Suss

Meen! Zarah, som jag sa, det är ju det som är charmen med Sternschanze!

2010-04-27 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0