When i get older, i will be stronger

TACK för alla gratulationer!! Ni är underbara ♥

Det blev ett mysigt avslut på min födelsedag igår med en 3-rätters middag och 2 flaskor vin. Jag delade dock flaskorna med Susanne och P ;)
A och P stod för middagen som bestod av en smaskig sallad, pasta med krämig sås och kött, och inlagda persikor med grädde som efterrätt. Lecker!

Redan kl 9 i morse var det 15 grader ute, så nu ska jag och Susanne, som är lediga resten av dagen förutom barnvakt ikväll, åka in till stan i det härliga vädret och kika lite. Jag är på jakt efter ett par saker som jag hoppas på att jag hittar :)


Susanne bjöd på Banana Split igår



en nöjd Zarah (som ser något lustig ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0