Den som väntar på något gott...

..väntar alltid för länge.
Veckorna på Sylt släpade sig fram och det var riktigt tufft vissa dagar men nu är vi äntligen tillbaka i Hamburg igen.
Jag bet ihop ;)

Vädret har varit bra, det har blivit många timmar i solen och på stranden. Dock så hade jag inflammation i örat mer än halva tiden, så jag har inte fått bada så mycket. Men det fick gå, trots att jag inte fick hoppa i Baywatch-vågorna som var ett par dagar. Det var härligt att ligga på stranden, med musik i hörlurarna och höra havets brus i bakgrunden. 
Det finns inte så mycket nattliv att prata om på Sylt, så jag och Susanne har tagit det lugnt. Vi var bl.a på bio. Eller jag vet inte om det ens kan kallas bio. Det var den minsta biosalongen jag har sett, sammanlagt 47 platser. Och den lilla bioduken.. jag vet folk som har större tv :P Hur som helst så såg vi en tysk film, Vincent will Meer.
Det bästa med Sylt är den härliga stranden. Den är lång och vit. Underbar. Det blev ett par strandpromenader.

Nu kommer det bli mycket att göra ett par dagar. Rensa, packa packa packa, städa. På Onsdagmorgon kommer nämligen Susanne pappa och hämtar oss! :) Jag blir med Susanne till Lund och stannar ett par dagar. Sen kommer storebror och hämtar mig hos henne. Hemma på Lördag eller Söndag.
Woohoo! :D

Så, det var en liten update i alla fall. Bilder finns det en del av, så det kommer komma upp lite allteftersom. Här kommer en liten mix med bilder till att börja med!


Huset i solnedgång


Hundarnas egna tillhåll på stranden


Tomtar på loftet? Nej, harar på tomten


En välbehövlig paus från skitungarna


Oh hej, va det blåser! "Turistattraktion" på Sylt


Groβ und klein


Vi spelade fotboll med kidsen. Jag gick in stenhårt i rollen som målvakt!


Fina gatuskyltar på Sylt





Kommentarer
Amiee Whitney

BB YOU'RE BACK! How was it?

2010-08-01 23:36:08
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Therese

Vilka härliga bilder :)

Kram!

2010-08-02 01:00:47
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0