Du är min hjälte för du vågar vara rak

Kräftskivan i lördags var super och jag hade väldigt kul tillsammans med underbara människor! Får se om jag kan få tummen ur och ladda upp några bilder så småningom.
Men just nu tänker jag bjuda på lite musik. Jag har snöat in mig på Kent för tillfället. Nya albumet i all ära, men det är de äldre låtarna som går varma i lurarna just nu.

Klippen är tagna från Kent's Youtube








Exempel på andra låtar som går varma är:

-Utan Dina Andetag
-FF
-Pärlor
-Max 500
-Dom Andra


Kommentarer
Victoria

Har aldrig fastnat för Kent. Tror att deras musik är lite för melankolisk för mig. Men jag gillar ändå en del av deras låtar. En himelsk drog och Chans är två exempel :)

2010-09-04 14:01:17
URL: http://victoriaemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0