Min sista dag i Hamburg

Då var min sista dag i Hamburg strax avklarad. 
Eftermiddagen har spenderats med kidsen. Mellan trots och elakheter så hanns det med en hel del mys. Det kommer bli lite sorgligt att säga hej då till dom bortskämda små liven i morgon.
Kvällen har spenderats med A & P. Vi beställde hem pizza, drack vin och pratade om min tid i familjen. Jag har varit med om så himla mycket. Och jag är så otroligt tacksam för att jag hamnade i en så bra familj som jag gjorde, även om det varit jobbigt nu på slutet.
Jag fick ett par avskedspresenter. Bl.a en stor flagga med Hamburgs tecken! Jag funderade länge på om jag skulle köpa något att ha som ett speciellt minne men hittade inget något bra. Nu löste det sig, finns inget som slår flaggan!

Mina 16 månader i Hamburg har varit mina bästa hittills. Jag vill inte ens tänka på vilket vrak jag var innan jag åkte hit. Då var jag tvungen att lämna Sverige. Bort för att kunna börja om på nytt. Bort för att hitta mig själv. Jag återvänder till Sverige med nya värderingar och åsikter, och med ny styrka. Det har varit 16 månaders terapi. 
Jag kommer bära med mig alla upplevelser, erfarenheter och minnen så länge jag kan. Nu ser jag fram emot komma hem och komma på fötter igen. Ta igen tid med nära och kära.

Nu kryper jag till kojs och inväntar morgondagen, då det bär iväg tidigt till Sverige!



min nya fina flagga!


Kommentarer
Dennis

Dags å varva Super Mario World 2

2010-08-04 04:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0