Time flies - shame on me

I morgon har det redan gått 2 veckor sedan jag flyttade tillbaka hem. Tiden går fort när man har roligt! Det är också därför det har varit dåligt med uppdateringar. Shame on me.
Jag tycker jag har landat rätt bra och jag har installerat mig minst lika bra hemma hos mamma. Jag vet inte om jag har vant mig än dock, eller ens förstått att jag flyttat tillbaka. När jag var hemma och hälsade på i Juni så var jag här 2 veckor, vilket är det längsta jag varit hemma sedan jag flyttade till Tyskland förra året. Får väl se hur det är om en vecka eller två.. 
Jag saknar Hamburg. Jag saknar att ha det tyska språket runt mig. 16 månader sätter sina spår.
Men det är här jag ska vara nu. Bygga upp mitt liv igen, ta igen tid med nära och kära och skapa nya vänskaper.

Nu ska jag pilla vidare med mina musiklistor på Grooveshark innan jag kryper till kojs och inväntar morgondagen, då är det kräftskiva som gäller!
God natt, gott folk.

Jag bjuder på en bild från Sylt!


Stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0