Almost Alice

Det är namnet på soundtracket till Alice in Wonderland. Man kan nu lyssna på hela soundtracket på den här sidan!
Albumet är fullt med en massa bra artister, som t.ex The All-American Rejects, Owl City, Metero Station, Plain White T's och så klart Kerli tillsammans med Tokio Hotel! En av favoritlåtarna på albumet är låten In transit med Mark Hoppus & Pete Wentz (Fall Out Boy). Så himla bra!
Jag har suttit och lyssnat igenom albumet ett par gånger och det blir bara bättre och bättre. Kerlis och TH's låt blir också bara bättre och bättre.
Det blir till att köpa albumet när jag kommer tillbaka från Sverige nästa månad.
Åh, vad jag ser fram emot filmen!




Kommentarer
Sofia Vienna

detta albumet kommer garanterat att hamna i min cd hylla. I love it!

2010-02-12 17:40:04
URL: http://sofiavienna.se
LINA*

ååå alice in wonderland<3

2010-02-17 11:05:27
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0