Es ist soweit!

Nu är det dags!
Om några minuter beger jag mig till Susanne. Vi ska peppa lite tillsammans innan vi åker till arenan. Ja, insläppet är inte förrän kl 19.00 men man måste ju vara där innan och kolla på alla idioter som har köat flera dagar ute i pissvädret ;) Har man tur kanske man hör lite av ett visst soundcheck också!
Jag har inte fattat än, det vill inte gå in i min hjärna att jag kommer se mina favoriter LIVE bara om några timmar!! Vad gör man åt det?
Just nu går jag runt och är nervös. Så nervös att jag mår illa. Går runt och kvider för mig själv när jag tänker på vad som komma skall - vilket är hela tiden.

3:e gången jag ser Tokio Hotel live. Jag vill vara mer beredd!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0