FF!

Woho, föräldrafritt!! Fast.. ungarna är ju hemma...
A och P är iväg på en romantisk weekend, så det är jag som får hålla ställningarna till på söndag.
Men jag måste säga; för att vara au pair så jobbar jag otroligt lite denna helgen, trots att föräldrarna är bortresta. Farmor, mormor och morfar delar på "jobbet" på dagarna, så tar jag över på kvällen och jobbar fram till morgonen när någon av dom kommer och tar över. Herrlich! :D 
Hoppas inte ungarna varknar en massa gånger i natt. Urgh.

Jag spenderar min kväll tillsammans med Oliver Pocher. Jag har nämnt honom i bloggen flera gånger. Han är en tysk komiker. Oliver är med i flera program på tv idag. Men bäst kommer ändå vara hans egna show som börjar om en liten stund.
Han är min idol!
Pocher och hans flickvän fick, för övrigt, en liten flicka i förrgår :)

Nu ska jag hämta lite Ben&Jerry's.
Tschüss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0