I wanna disappear for a while

Kom nyss tillbaka från en snabb vända i stan. Jag var på jakt efter nya hörlurar, då mina gamla tackade för sig i måndags. Tror ni jag hittade några? Nej! Eller jo, det fanns massor men inga som passar min ekonomi. Great. Efter att allt har gått emot mig 2 dagar, så kände jag hur orken försvann via en djup suck.

Jag lyssnar alltid på musik, oavsett på vilket humör jag är på. Det finns alltid något som passar, något där jag hittar styrka. Nu måste jag vänta 2 veckor och hoppas på att mina pengar kommer in på kontot innan jag åker till Sverige, annars blir bussresan äckligt lång.
Hur ska jag stå ut 2 veckor?
I need my music.

Idag har jag varit on the edge hela dagen, vilket papi fick ta en liten del av när vi pratade i telefon.
Jag hatar att känna så här, jag vill bara försvinna tills det har gått över.



I wanna hide... Don't come looking.


Kommentarer
sandra

Finns INGET värre när man inte kan spela musiken i sin Ipod!!

2010-02-17 22:39:33
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Linda

Ha ha. Jo jag har sett men jag väntar på att se det IRL.

Först tänkte jag att det blir "för mycket" liksom men nu är jag nog redo. Tror jag.

2010-02-18 00:32:48
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Victoria

Ånej! Var ju i samma sits för ett tag sen så jag vet precis hur det är. 2 veckor utan hörlurar suger! Hoppas det löser sig.

2010-02-18 18:31:13
URL: http://victoriaemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0