I'm nervous, baby

Bara för att jag har klagat på att jag inte har något pirr innför konserterna så har det kommit nu. Med all stryka.
Och jag antar att det är för att jag drömde inatt att jag var på en TH-konsert. Jag vaknade upp med miljoner fjärilar i magen och sedan dess har jag gått runt och flippat för mig själv.

Jag drömde att jag stod längst fram, trots att jag hade en sitt-biljett. Så jag antar att det är inför konserten i GBG som jag är mest nervös. Jag har aldrig stått på en konsert, jag har aldrig köat i hopp om att hamna (relativt) långt fram. Jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig. Tur att jag är i sällskap med några veteraner som kan ta mig igenom allt ;)

3 konserter.
Så här tror jag det kommer vara:
Hamburg: Första TH-konserten jag går på, sedan Juni 2008. Första konserten, för mig, på nya turnén med nya albumet. En väldigt efterlängtad konsert. Jag känner mig inte beredd. Det kommer garanterat bli lite som Essen-konserten 2007. Det kommer bli för mycket att ta in, jag kommer inte kunna smälta allt. Jag kommer ha minnesluckor.

Stockholm: Andra konserten. Nu vet jag lite mer vad jag har att vänta. Sittplats med bra utsikt över scenen. Allt kommer vara lättare att ta in. Förhoppningsvis så har trycket sedan Hamburg lagt sig.
Jag kan koncentrera mig bättre på showen.

Göteborg: Tredje och sista konserten. Köande och ståplats. Jag har aldrig upplevt det tidigare, så jag kommer antagligen vara nervös på en helt ny nivå. Jag kommer vara omgiven av (galna) fans som kommer göra allt för att komma så långt fram som möjligt. Jag kommer göra allt för att behålla min plats! ;)

Efter mina beräkningar kommer den bästa konserten antagligen vara den i Sthlm. Men den jag ser fram mest emot är nog den i GBG. Det ska bli kul att testa att köa och stå & trängas med andra fans, i hopp om att komma långt fram! Mest glad är jag för att jag kommer få uppleva så mycket tillsammans with my dear ones!


11 dagar kvar.
Boah... ja, jag är nervös.



TH @ MTV-day, Athen 09.10.09


Kommentarer
Amiee Whitney

sv: Candy always cheers people up =D

Ah it's 11 days until my flight to Copenhagen and then 12 days until the concert! It's coming about SO FAST!



Everything is okay, I'm waiting for my friend to get back from her UNI lectures which is lame xD



Puss!

2010-02-17 16:31:58
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Linda

Ja det är helt galet spännande.

Ska bli så spännande också att se hur allt ser ut, om Bill har hittat på något nytt bus.

I am ready to be blown away.

2010-02-17 18:26:50
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Soza

yeaah i'm nervous too! :D but excited as well :D



det r finfint med mej! har fullt upp hela tiden men det går.... själv bb??=)



puss!!

2010-02-19 18:55:27
URL: http://aimingforthestars.blogg.se/
Jenny

Jag ska bara på den i Stockholm. Hade inte pengar till GBG :( Har stå plats och det är första gången jag ska på en konsert. Och min 18 års dag :) Haha bästa presenten ever :D

2010-02-21 17:47:23
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0