It's okay, right?

För det första: Vi hade jättekul i lördags! Vi kom dock aldrig till Reeperbahn, vi blev kvar i kyrklokalen så länge, så tillslut var det lika bra att röra sig hemåt istället. Men kul var det! Dock så har jag ingen aning om reslutatet från Medlodifestivalen...heh. Bryr mig inte direkt heller.
Bilder kommer i morgon.

För det andra: Häromdagen kollade jag på Tokio Hotel's konsert från MTV dagen i Aten i höstas. Då lyckades jag faktiskt hitta pirret! Det gick in lite att jag faktiskt ska se dom live.... NÄSTA söndag! 13 dagar kvar...

För det tredje: Nu är det 1 månad kvar tills jag är ensam hemma hela 2 veckor!! Det ska bli otroligt skönt. Jag har saker att göra tills dess; gå på TH-konserter, åka till GBG & Sthlm, kanske gå på 30 seconds to Mars.
Tiden kommer flyga iväg.

För det fjärde: Jag är på lågt humör idag. Och jag vet inte varför. Det började med att jag vaknade i morse och var irriterad. Sedan gick det bara utför. Nu vill jag inget annat än att gå och gömma mig under täcket. Kanske gråta en skvätt också. Ligga under täcket, i min egna värld och lyssna på musik hade känts bra nu men mina hörlurar är trasiga!!!
Efter att ha gått omkring nästan hela dagen och tigit så var jag tvungen att säga till A nyss att anledningen är att jag är på dåligt humör. Hon tyckte synd om mig och gav mig en chokladkaka som tröst. God bless her.
Jag är glad så ofta, så jag tycker att jag kan få vara lite nere ibland.
It's okay, right?


Kommentarer
Frida

Ja, för dig gick det bra! :)

Vi får väl se vad som händer i framtiden.

Får flytta till dig ;D

2010-02-15 20:51:17
URL: http://fridarask.blogg.se/
Linda

Klart det är okej att inte vara på topp jämt.



Superbra att jag kan kolla med dig om det är nått jag inte riktigt fattar. Du kan ju skicka ditt nummer på facebook kanske?

Om du har tid och lust kanske vi kan träffas för en fika eller nått i hamburg också.

Gudars jag är så nervös. Iiih.

2010-02-15 22:22:22
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Amiee Whitney

sv: so far i do not have the sickness :)

Oh no :( Why are you sad my sweet?

I hope you are okay!



Puss!

( I think I can pay you on wednesday because I will be home <3)

2010-02-16 03:44:39
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amelie

It's perfectly fine. Man FÅR vara arg och ledsen med ibland. kramar

Hoppas det känns ljusare idag.

Miss you.

2010-02-16 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0