Lämplig rubrik?

Då var en ny vecka inledd.
Dagen har krypit fram långsamt, så det är skönt att dagen snart är slut.
I morgon ska jag träffa ett tyskt Tokio Hotel-fan för en fika. Katti kan tyvärr inte ta sig hit för konserten den 28:e Februari så hon säljer sin biljett. Det är jag som har skött "affären" och har pratat med köparen dagligen via MSN, mail och våra bloggar. Hon ska sitta brevid mig på konserten, så det var ju lika bra att lära känna varandra. Det ska bli kul att träffa henne i morgon :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Inglorious Basterds.
Natti! ♥




Kommentarer
Erica

Den filmen verkar bra. Den måste jag också se någon gång.



Svar: Ja, det kan vara väldigt skönt att bara ta det lugnt ibland. :-)



Tack så mycket! Vad roligt att du gillar min blogg. =D

2010-02-09 15:47:26
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0