Man lär sig något nytt varje dag

Under tiden en smärtstillande tablett gör sin verkan, så sitter jag och kikar runt på distanskurser på de flesta universitet i Sverige. Helst vill jag att det sista året jag har kvar på Lärarutbildningen går att göra på distans. Jag har mailat en studievägledare om det och väntar på svar. Men det skadar ju inte att titta på andra små kurser under tiden, right? Kanske hittar man något som ser interessant ut.

Jag hamnade nyss på Uppsalas universitet. Och en av kurserna som man kan läsa på distans där heter Amning och bröstmjölk. Say what? Jag lyfte på ögonbrynen och var tvungen att dubbelkolla så att jag hade läst rätt.
I had no idea....

Jag blev lite smått intresserad av kursen Allmän Musiklära.


Naja.
Bis später.


Kommentarer
Amiee Whitney

sv: You have some serious bad luck with getting sick honey hugs I hope you are okay though!

No problem, send it when you can darling <3

Are you feeling any better now?



Puss

2010-02-04 20:47:55
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee Whitney

sv: right now I feel a bit sick too but only because I had a drink I am allergic too haha XD I'm so dumb.

I hope you get better soon! I would hate to be sick alot big hugs



Puss!

2010-02-04 22:03:30
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Sofia Vienna

haha, späännande :D

blev också lite intresserad av den där allmän musiklära kursen. låter kul!

2010-02-04 23:17:04
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0