Man får unna sig ibland

Jag träffade Susanne för lunch idag. Denna gången blev det inte på något café, mcdonalds eller thai som det blir vanligtvis. Idag slog vi på stort och käkade på Block House! Jättegott var det! Det sved i plånboken när notan kom men det var det värt. Grillat kött med bakad potatis. Mumma! 
Det äts inte kött så ofta i min familj, så när jag väl äter det så känns det som att jag står med ena foten i sjunde himlen.

Nu: Nudlar och The Hills.
I morgon: Ledig. Vilket innebär sova! Ska ta mig in till stan igen och uträtta ett par ärenden som jag glömde bort idag i min sko-yra.

Schlaf gut, lieblings.



min hubby väntar på mat


Kommentarer
Amiee Whitney

sv: They're gorgeous, I wouldn't mind a pair myself :P

Yes, waiting is the only thing left! Something I don't want to do! I want it to be now haha!



Everything is good, I am on a hunt to do some make-up classes :) You?



<3333

Puss!

2010-02-02 23:49:05
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0