Sonntag

Jag är frisk, A och P är hemma - allt är som vanligt igen.
Och jag lyckades få B att sova själv i föräldrarnas säng igår. När jag får egna barn så ska dom inte få sova i min säng. Det är en dålig ovana som är svår att bli av med i många fall.

Idag har jag träffat Suss. Jag var tvungen att ta mig bort från dessa fyra väggar ett tag. Jag blev bjuden på McDonalds-mat :D annars så har jag inte gjort något mer än jobbat.
Vi har redan planer inför nästa helg! Utgång på lördag och jag tror vi blir ungefär samma gäng som sist. Ska bli kul :)

Nu ska jag kolla på nya avsnittet med Supernatural innan jag lägger mig.

Peace!


Kommentarer
Erica

Svar: Usch då! Det är inte roligt att vara sjuk. Men vad skönt att du är frisk igen nu då. :-D



Nej du, denna helg har jag inte gjort någonting särskilt, utan bara tagit det lugnt. Men det är ju skönt att bara vila upp sig ibland. :-)

2010-02-07 22:12:46
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0