Sova sova sova. Säng säng säng

Trots att jag har en never ending huvudvärk, så ska jag lägga mig i soffan och kolla på film. Jag är trött men det är för tidigt för att sova redan.
Ungarna sov otroligt bra inatt. B har som vana att gå in till föräldrarnas säng mitt i natten och lägga sig - och så var fallet även inatt. Han började gråta när han märkte att dom inte låg i sin säng och vägrade att gå tillbaka till sin egen säng och sova. Så jag fick ta mitt täcke och min kudde och lägga mig i föräldrarnas säng med B.
Jag har aldrig varit med om att en treåring kan snarka så som B gör! Jag blev irriterad mer än en gång. Jag somnade inte förrän kring halv 5 i morse och kl 7, vaknade B till liv. Underbart.
När jag la B nu ikväll så förklarade jag så gott jag kunde att jag kommer sova i min egen säng i natt och att han skulle bli kvar i sin. Får väl se hur det går. Det kan låta elakt men jag vill inte sova brevid B igen ;P

Nu ska jag plocka fram Ben&Jerry's igen och kolla på Hancock innan jag kryper till kojs.


See ya!
Love ya!



Kommentarer
Sandra

Åhh, stackars dig. Jag hatar då någon snarkar då man ska sova! Hoppas att allt går bra i natt :P

Gott med Ben&Jerry´s! Älskar den glassen :) Det finns ju ett cafe mad bara Ben&Jerry´s i stockholm, älskar det cafeet!:D



Kram

Frida

Lithea kan också snarka ibland :)

2010-02-06 20:54:57
Dennis

Skulle inte vilja ha dig som mamma iaf :O



"Mamma, jag kan inte sova, kan jag ligga i din säng?



HÅLLKÄFTEN OCH GÅ TILLBAKA TILL DIN SÄNG UNGJÄVEL, DU SNARKAR FÖR MYCKET, MAMMAS SÖMN ÄR VIKTIGARE ÄN DIN"

2010-02-06 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0