Yes, indeed

Alla vägar bär till Hamburg? Man skulle kunna tro det. Det var packat med folk i stan idag! Man tog sig knappt fram.
Jag var inne och träffade Linda som är i Hamburg för konserten i morgon. Hon var med till Rom när vi, tanter, åkte ner dit Mars 2008. Jag har inte träffat henne på länge så det var kul. Vi fikade på mitt favoritcafé. Sen gick vi så klart och köpte Stern åt Linda. Den är ett måste för alla Bill-fans där ute ;)

Igår skrev jag att gräset kikar fram på vissa ställen. Idag är nästan all snö och is borta. Det har gått otroligt fort dom senaste dagarna!

Nu ska jag ner och jobba. Sitter barnvakt ikväll också. Tråk! Jag ska passa på att göra lite nytta; tvätta allt som jag ska ha med mig till Sverige till veckan.

Nu räknar man ner timmarna.....



Bill - Stern - feb. 10


Kommentarer
Sandra

Jag är avis på dig som ska få se snyggingarna imorgon :)

2010-02-27 19:44:57
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0