Ändrade planer

Mina au pair-föräldrar vill väldigt gärna att jag ska stanna kvar Juli ut. Jag och Susanne hade ju gjort upp att vi skulle sluta samtidigt i våra familjer. Vi hade satt Maj som sista månad. Susanne vill inte vara i sin familj längre än Maj och det förstår jag. Jag sa det till A och P igår när vi pratade, och jag sa att jag inte kommer lämna Susanne i sticket.
Nu har vi ju den turen att hela min au pair-familj gillar Susanne väldigt mycket, så allting slutade med att Susanne flyttar in hos oss efter Maj och bor hos oss de sista 6 veckorna och sedan avslutar jag och Susanne allt med att bli med till Sylt 3,5 veckor i Juli!

En av de största anledningarna till att föräldrarna så gärna vill att jag stannar är just för Sylt. Då vill de ha en au pair som de vet fungerar bra ihop med barnen och som de kan lita på, så de slipper oroa sig när de lämnar barnen ensamma. Med tanke på hur lång tid det tog för B att acceptera mig så kände föräldrarna att de inte ville chansa med en ny som knappt hinner flytta in innan de åker till Sylt.
En annan anledning är för att dom gillar mig så mycket ;)
Jag stannar gärna lite längre i familjen, det har jag absolut inget emot. 
Sylt kommer bli så mycket roligare när min hubby är med! :D

2 au-pairer... boah. Men har dom råd, så har dom ;)




Jag postar ett inlägg senare ikväll om Sylt.
Sylt är en tysk ö, jag menar inte sylt som det man äter :P


Kommentarer
Sofia Vienna

din familj verkar ju helt underbar!

2010-01-14 17:09:20
URL: http://sofiavienna.se
Victoria

Sylt? Jag tänker på jordgubbssylt, men antar att det inte är det du pratar om. ^^

2010-01-14 17:29:42
URL: http://milliardetoiles.blogg.se/
sandra

Sv: jag har nyss upptäckt OTH typ efter att ha lånat de 2 första säsongerna av Denice. Nu har jag köpt 3-6 XD



Nej, BIll ska inte ha de kläderna med hatt. Inte hans stil alls.

2010-01-14 18:16:54
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
En väldigt lycklig anonym :)

AAAAW! Jag blir helt rörd ^^ Hubby & Buddy, made like glue smacksnatchbang

2010-01-17 12:35:00
URL: http://pillaminrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0