Att vara TH-fan lönar sig

Ett par som är nära vänner till familjen var här i förmiddags på brunch. Jag var ledig så jag låg och sov^^
Men när jag kom ner senare så kom mamma A med en påse till mig som var från paret. I påsen låg det en väska/påse och en cd-skiva.
Ni TH-fans minns garanterat spelningen Tokio Hotel hade i Köln förra året. De lyckliga som vann biljetter dit fick även lite saker när dom väl var där.
Bl.a den påsen och skivan jag fick idag! :D
Jag har ingen aning om hur paret fick tag på sakerna men A sa att de hade sett det någonstans och tänkte direkt på mig :)

Det lönar sig att prata om TH hela tiden ;)





Kommentarer
Sofia Vienna

WTF :O

2010-01-10 22:24:31
URL: http://sofiavienna.se
Dennis

Varför är alla så vänliga i tyskland?

2010-01-11 00:44:47
Sandra

Haha, nu har jag ennu ett skäl att bara prata om TH hahaha :P



Coolt att du fick den :) Vad var det för några låtar på CD skivan?



Kramar

2010-01-13 20:19:09
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0