lite om ingenting

Idag har jag inte värst mycket att skriva, så jag vet inte varför jag skriver överhuvudtaget. Men jag vet att folket i Sverige vill veta vad jag pysslar med här så jag får väl lägga ner mig. Dessutom köpte papi en dator till mig, så att jag kunde blogga^^

Jobb - språkkurs - jobb - ledig - jobb - och nu ledig. Så har min dag sett ut.
Jag tog mig en sväng på stan innan jag åkte hem efter skolan. Förra veckan såg jag ett par snygga skor på New Yorker som jag var tvungen att prova idag. Och det skulle jag aldrig ha gjort. Får pengar om 1,5 vecka, då tänker jag lägga 29 € på ett par, om det finns några kvar, vill säga.
Jag brukar aldrig fastna för skor, så det är typiskt att jag ska göra det när plånboken är tom. Great.
Svarta boots-liknande saker handlar det om. Skitsnygga!

Mami har äntligen tagit sig ifrån stenåldern! Hon tog över min gamla dator och har skaffat bredband. Nu har hon suttit och plöjt igenom min blogg. Över 400 inlägg på 2 dagar. Det är inte dåligt!
Hoppas att datorn fungerar bättre för henne än vad den gjorde för mig. Det var nära att den åkte ut genom fönstret mer än 1 gång.


Jag och mami i julas



Kommentarer
mami

fint gumman,jag kan se var du fått din good looks ifrån!! kram,mamma.

2010-01-21 22:03:38
Dennis

Troligt morsan vet hur man postar inlägg :O

2010-01-22 02:30:04
Zizi

Tro det eller ej, Dennis, men det är mora som har postat! :O Jag förklarade för henne hur man gjorde^^

2010-01-22 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0