Flitig som en....

...jag har glömt bort hur meningen slutar :/
Anyway,  nu på morgonen har jag jobbat, of course. Sen skänkte jag 1,99€ via sms till folket i Haiti. Sen köpte jag den akustiska versionen av World Behind My Wall med Tokio Hotel. Ja, köpte! (mediamarkt.de) Jag har lärt mig min läxa...heh.
Den akustiska versionen är underbart vacker. Den går på repeat!

Och jag har även hunnit med att skriva ett meddelande till någon på tyska forumet, och ja.. jag skrev på tyska ;)
Det var väl allt...

Nu är jag ledig till halv 3, så jag ska sova lite.
Jag kanske skriver nått mer senare.

Tschüss meine lieblings!




Kommentarer
Anette

Flitig som en myra? :D

2010-01-22 17:35:06
Victoria

Flitigt som en myra! ;)

2010-01-22 18:49:06
URL: http://milliardetoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0