Fredag

En kväll med Susanne, god mat och Oliver Pocher väntar. Underbart :)
Dock så måste jag strax ge mig ut i snöovädret som pågår utanför fönstret. Det tar emot lite men jag är hungrig, så jag får väl bege mig ut. Suck it up!
Jag läste nyss om ett visst tyskt tvillingpar som befinner sig, eller har befunnit sig nyligen i Maldiverna. Det står avis i pannan på mig just nu. Men jag är glad för att dom kunde åka på sin årliga semster. Dom behöver det nu innan turnén drar igång. 32 konserter på lite drygt 50 dagar - killarna i Tokio Hotel behöver samla på sig så mycket energi som möjligt.

Åh, kolla på solen - dags att gå!
Tschüss!



The face of an old woman?
Hell no!



Kommentarer
sandra

söt!!

ser förresten nu att jag beställde samma design på mitt namnhalsband som du :)'

tror jag.

2010-01-29 18:24:56
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com
Anonym

Hej på dej. Hoppas du mår bättre nu när du läser detta. Vi sågs på ICA i julas å jag prova å tala deuch med dej,du bara skratta. Jag får väl prova å skriva iställe. Ich haben villen bien das lilen girlie das du pussen on das photo(hubby)bitte.Mami nyser så jag får ont i öra, jag tror hon är alergiker mot mej. jag skickar något mer nu när jag vet var du finns.Ha det jätte bra min schöne angele bitte.

2010-01-29 22:17:49
Mariam

Fin du är bb. <3 Och ska Oliver med på middagen? :P

2010-01-29 23:43:42
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0