Lista - 2009

Jag har inte lagt ut någon lista tidigare och jag är inte mycket för listor egentligen men jag gör ett undantag för denna.
Hittade listan på Sofias blogg.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Besökt ett koncentrationsläger.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja :)

Dog någon som stod dig nära?

Nej

Vilka länder besökte du? 

Inga (tyskland om man räknar med det)

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?

Träffa familjen oftare.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

22:e Mars. Min första dag i Hamburg.

Vad var din största framgång 2009?

Lärt mig tyska!

Största misstaget?
Hm.. kommer inte på något på rak arm.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit några gånger.

Bästa köpet?
Alla skivor! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Onödiga saker.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla upptäckter i Hamburg. 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Tokio Hotel's nya, så klart.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?

Pass.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis.

Hur tillbringade du julen?
Med min familj i Sverige.

Blev du kär i år?

Nope.

Favoritprogram på tv? 

Die Oliver Pocher Show 

Bästa boken du läste i år?

The Host av Stephenie Meyer

Största musikaliska upptäckten?
Kings of Leon.

Något du önskade dig och fick?
En ny dator!

Något du önskade dig men inte fick?
Pass, igen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade och blev överraskad på kvällen av mina värds-föräldrar med paket och tårta!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Bättre kan det väl alltid vara :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Det vanliga; Jeans och t-shirt.

Vad fick dig att må bra?
Att fly.

Vem saknade du?
Nära och kära i Sverige.

De bästa nya människorna du träffade?

Susanne!

Årets hetaste?
Mr. Kaulitz. Båda^^

Årets besvikelse?

Hm, kommer inte på något.

Årets bästa?
Sommar i Hamburg.

Årets snällaste?
Ingen nämnd, ingen glömd.
Ni vet vilka ni är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0