Stormen Daisy

Det har dragit in en storm över hela Tyskland. Det stod om det i tidningarna flera dagar innan den ens kom hit och alla trodde att det skulle bli kaos och olyckor överallt. Men som vanligt blev det uppblåst av media. Visst, det snöar och blåser en hel del men det är inget att få panik över....Jeeez!
Det räcker dock för att jag ska hålla mig inne och mysa under mitt varma, tjocka täcke. Har inte satt min fot utanför dörren idag. 

Klockan är lite över 20.00 och jag sitter här och kämpar för att hålla mig vaken lite till. Förutom 3 timmar på eftermiddagen, så har har jag jobbat hela dagen idag, med start kl 7.00. Jag är helt slut. I morgon är jag heeeelt ledig och det ska jag njuta av. Först så ska jag sova löjligt länge och sen ska jag färga håret ;) Jag tror Susanne kommer hit också. Jag antar att vi rör oss mot kyrkan kl 18 för att vara med på aupair-träffen. 

Susanne var här inatt och igår kollade vi på en repris av Oliver Pochers (tysk komiker) gamla show Rent a Pocher, där Tokio Hotel varit med ett par gånger. Och igår visades just ett avsnitt där killarna var med! Programmet var från 2005. TH var så jäkla små då! Tyvärr hade dom klippt bort intervjun men deras framträdande visades :)
Jag har, så klart, sett avsnittet på Youtube många gånger... Undrar om det är sorgligt att jag kände igen Ollis kläder igår och sa till Susanne när programmet började att han haft på sig det när TH varit där... heh.


Naja, nu får det räcka med svammel.
Gute nacht, liebe leute.


 

Kommentarer
Kiki

Sorgligt är väl att ta i.. men TH skadat är det. Det måste jag säga haha ;)

2010-01-10 01:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0