Sunday

Salt. Min kropp skriker efter salt! Jag skulle göra vad som helst för en påse Djungelvrål.
Fy fan va kul vi hade igår! Vi var 6 st som förfestade hos Fia. Det blev dock en lång förfest, vi kom inte iväg förrän kring kl 3. Sen hamnade vi på Reeperbahn som planerat. Tog ett par shots och dansade :)
Jag var inte hemma förrän kl 6 i morse. Heh. Ingen huvudvärk men är trött och skakig. Helst skulle jag vilja ligga och dega i soffan resten av dagen men magen skriker efter mat, pizza närmare bestämt, så jag ska nog ta mig in till stan och se vad jag hittar. 

Kameran ligger på laddning, kanske lägger upp ett par bilder senare.


Kvällens otippade: Jag fick höra att jag var bra på att kyssas - av en tjej.
What happens in Hamburg, stays in Hamburg.


Kommentarer
Dennis

Zarah goes lesbo?

2010-01-24 17:58:12
Mariam

What's said in the blog doesn't stay in the blog, remember that :P Förutom det - GO ZIZI!



Vad är Reeperbahn? Låter som en läskig plats. :( Is the Grim Reeper there?



2010-01-24 18:40:32
URL: http://starringmariam.blogg.se/
mami

I kissed a girl and I liked it,la-la-la...You go girl!!!

2010-01-25 01:20:58
Amiee Whitney

HEY BABY :P

How are you honey?

What happens in Hamburg gets told to Amiee... ;)

Puss

2010-01-25 03:51:27
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0