Thousand stars are passing by

Ännu en vecka har snart gått. Och vad jag har gjort? Jobbat och träffat Susanne, annars har det varit lugnt.
Idag hämtade jag E på dagis. Solen har tittat fram idag så det blev en härlig promenad tillbaka hem :)

Något som är mindre kul är att min mage har krånglat den senaste tiden. Jag får kramper, kräks osv (hm, påminner om en nära väns problem) I morgon hoppas jag att få en diagnos. Urgh.. hatar sjukhus!

Ledig större delen av morgondagen, och min hubby kommer hit i morgonkväll.
Ser fram emot det.


Macht's gut!


Kommentarer
Sandra

Jaa, vad ska jag längta till då konserten är över? :P



Ojdå, hoppas att allt går bra! :) Jag hatar också sjukhus :P Lycka till :)



Kram

2010-01-29 06:22:06
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0