Weihnachtsgeschenke

Mina julklappar från au pair-föräldrarna:
iPod classic och Twilight-boxen med alla 4 böckerna! Jag har gång på gång letat ihjäl mig efter mina Twilight-böcker men dom är borta. Hur man nu kan tappa bort så stora böcker är ett mysterium. Men nu har jag dom igen :)

För övrigt så är allt lugnt; Sofie har åkt tillbaka till Sverige och familjen har kommit hem från sin skidsemester. Så nu börjar allt sakta men säkert återgå till sitt normala.
Jag bloggar mer i morgon, nu tänkte jag lägga mig i sängen med datorn och kolla på lite serier som Dennis skickade med mig från Sverige.

Btw, nästa månad ska jag på Tokio Hotel!!!





Kommentarer
Sandra

Guud, ska du på deras konsert nästa månad? :) Jätte kul! Om prick två månader ska jag på deras :P

2010-01-04 06:27:39
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0