-----

Termometern står återigen på 30 grader. I skuggan. Finns det någon som står ut när det är så varmt? Om ja, vad är det för fel på den människan? :/
Jag vill bara ligga inne tillsammans med en fläkt. Jag orkar inte med så mycket mer än så, min kropp orkar inte. För att inte nämna huvudvärken som är obligatorisk i sån här hetta.
Klag hit och klag dit. Jag klagar om jag vill, jag vill inte ens vara här. Och jag vill inte till Sylt heller. Jag vill hem.

Vi sov till 12.30 idag. Underbart. Sedan dess har vi bara slappat uppe i bastun, eller vårt rum som det också kallas. Jag bjuder min hubby på bio ikväll, jag har presentkort där också som måste användas.



innan utgång 02.07.10


Kommentarer
Derlan

raises hand Hehe, det är nog fel på mig i så fall.

Älskar värme.



Mysigt med bio, vad ska ni se? Jag ska se Eclipse på bio igen ikväll med två vänner. :)

2010-07-08 16:58:52
URL: http://derlan.blogg.se/
Frida

Vill också att du kommer hem. Vet du, Lithea går nu :)

2010-07-08 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0