07.07.10

Både igår, idag och i morgon var/är vi lediga mellan 09.00 och 18.00. Så himla härligt! Då kan man först gå och lägga sig igen en sväng när ungarna åkt till dagis och sen har man hela eftermiddagen på sig om det är något man vill göra :)
Idag åkte jag och Susanne in till stan, för vad som troligtvis var sista gången innan vi lämnar Hamburg. Vi åker ju till Sylt på fredag och sista veckan när vi kommit tillbaka igen kommer vara fylld med annat. Den nya au pairen kommer då!
Hur som helst så hade jag ett par presentkort som jag vill utnyttja innan det var försent. Fick tag på ett fint linne på H&M och Supernatural, säsong 2 på MediaMarkt! Jag har alla säsonger på datorn redan men man vill ju ha the real thing också :)

Nu ska jag snart slänga i lite tvätt i maskinen och sen njuta av en, vad jag hoppas kommer bli en lugn kväll.
Susanne är barnvakt hos en annan familj ikväll, så jag ska se till att njuta av min tid för mig själv.


Ha en bra kväll






Kommentarer
Derlan

SPN!! <3 Säsong två var det som fick mig riktigt fast för serien. Älska.

2010-07-07 21:05:15
URL: http://derlan.blogg.se/
Amiee Whitney

I've never really watched Supernatural. How are you my sweets?



Puss!

2010-07-07 22:00:10
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee Whitney

sv. I'm rubbish with programmes (apart from Doctor Who), I never keep up lol.

Oh dear, bb you don't have much luck with being well do you? :( I'm fine, just need to dye my hair tomorrow :)



Puss!

2010-07-07 22:55:50
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0