I don't give a rat's ass!

Vi såg Predators. Den var inge bra. Dessutom var det en jäkla tysk som satt brevid mig, som inkräktade som fan på mitt personal space! Jag fick sitta lutad mot Susanne nästan hela filmen och ändå satt han där och gnuggade sin arm mot min. Nu känner jag mig sned i ryggen bara för det.
Jäkla tyskar!

Nu måste jag packa inför Sylt-resan. Vi åker kring kl 14.00 i morgon och kommer inte hem förrän i början av Augusti. Jag är glad för att Susanne bli med, annars hade jag inte klarat av "semestern" vi ska på. Hoppas att jag kan få lite färg i alla fall.
Jag vill inte.


Ja, jag är lite småsur.


Kommentarer
Amiee Whitney

sv. Oh dear that sounds painful. Is it?

Oh my god it's going so fast, you're going to be home before you know it sweetie! I hope that it goes quicker for you so you can get back home faster :P



Puss!!

2010-07-09 02:38:01
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0