26:e Juni 2010

Jag har inget att skriva om egentligen men jag vet att dom där hemma uppskattar när jag bloggar, speciellt pappa som köpte mig en ny dator i julas ;)

Barnpassningen igår kväll blev inställd - woho! Synd att vi började kl 7.00 i morse, annars kunde vi ha gått ut och hittat på något. Nej, det fick bli Den där Mary och sen i säng. I morgon jobbar vi också tidigt, så ikväll kan man heller inte göra något direkt. Men nästa helg, då har jag och Susanne beslutat oss för att ta farväl av Reeperbahn ;D så då blir det lite party!
Hela kommande vecka (med start i morgon!) ska bjuda på fantastiskt väder med solsken och temperaturer mellan 23 och 29 grader, då ska vi ligga i parken på förmiddagarna och arbeta lite på brännan ;) Herrlich!

Känns skönt att veta att jag var saknad på kalaset jag ville på igår.


Nu har jag bajsat ut tillräckligt många ord :P
Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0