Ich kehre zum Ursprung zurück

Mycket kan förändras otroligt fort.
Allt jag skrivit om att stanna här i Hamburg - scratch that.
Hemlängtan är inte något jag har skrivit om i bloggen men den har legat i maggropen den senaste tiden och nu när jag var hemma på semester ett par veckor så kände jag hur stor den längtan egentligen var.
Så jag tog ett beslut innan det var för sent. Jag flyttar hem till Sverige i Augusti.

Jag har pratat med både min värd-familj och skandinaviska skolan där jag skulle ha börjat i Augusti. Och båda parter tycker att det är tråkigt att jag åker tillbaka men att jag ska höra av mig om jag skulle ångra mig senare och vill tillbaka till Hamburg.
Jag älskar Hamburg, det gör jag verkligen men jag känner att jag tagit rätt beslut. Jag kanske hamnar i Hamburg igen någon gång men jag har gjort mitt i Hamburg för den här gången.

Susanne flyttar också tillbaka. Vi har ca 3 veckor kvar i Hamburg. Vi åker till Sylt om 2 veckor, stannar där 3,5 vecka och sen åker jag och Susanne till Sverige några dagar efter vi kommit från Sylt. Det kommer inte finnas så mycket tid till att packa ihop våra saker när vi kommit från Sylt så det ska vi göra innan vi åker. Det en är hel del att frakta med, men jag vet att jag har en massa saker och kläder som jag kan rensa bort.



Sweden 05.06.10


Kommentarer
Amiee Whitney

sv. Aw bless you! hugs

I'm good, but I have a bit of sunburn on my arms haha, I was only stood outside for about 45 minutes :S weird!

How have you been? 7 weeks will pass by soon :)

When did you go back to Sweden?



Puss!

2010-06-23 18:21:46
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Amiee Whitney

sv. Awww!! I know what you mean with leaving though but hang in there, you'll be home before you know it!

Nope, not sensitive to the sun but it is super hot today, hotter than I thought it was I guess lol.

I'm so tired, I keep drifting off into little naps lol.



Puss!

2010-06-23 18:36:13
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Erinaceus europaeus

Mädchen mit goldenen, braunen Augen

2010-06-24 01:38:03
carolina

fortsätter du att blogga ändå?jag gillade ju din blogg...

2010-07-05 17:25:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0