Schweden!

Efter drygt 6 timmar så är jag nu på svensk mark! Vi var lite sena till Köpenham. Innan vi skulle åka på båten över till Danmark, var alla i bussen tvugna att gå ur och få allt man hade med sig röntgat i tullen. Och när vi kommit i land var det passkontroll. Men det blev ändå lite väntetid i köpenhamn och bussen till sverige kom iväg i tid, så jag borde vara i gbg kring halv 8 ikväll. Där möter min storebror upp mig, innan vi åker vidare till uddevalla där han bor. I morgon åker vi upp till hålan vi kommer ifrån.

Kommentarer
Sofia Vienna

skönt att vara hemma lite (:



svar: Ja, svenska datum. Det var på tiden (:

2010-06-05 08:29:51
URL: http://sofiavienna.se
IDA

Sv: Nej förlåt - jag missade din kommentar och såg den först nu när jag letade bakåt efter en annan kommentar. Ber om ursäkt!



Tusen tack för informationen kring stadsdelarna - det hjälper mig jättemycket! :)

Jag bodde på ett hotell i St Pauli när jag var där över nyår och det passade oss utmärkt just då eftersom det enda vi i stort sett skulle göra var att festa men jag förstår absolut vad du menar med att man inte vill bo där.



Ja jag fastnade faktiskt lite för hamnen där i Hamburg när jag var där i vintras (trots att jag endast åkte förbi den) och har de senaste veckorna gått och fantiserat om att sitta där i solskenet och äta glass. Haha.. Det verkar bara så mysigt. Parkerna likaså. Visst har vi ju parker och hamnar här i Sverige också men på något sätt så tror jag att man uppskattar "småsaker" som dessa (att t.ex. sitta i en park eller liknande) när man är på ställen man inte bor på och alltså inte tar förgivet lika lätt. Jag funderar på att åka dit över en weekend så for jag får möjlighet med huvudsyfte att kolla lite jobb, områden och kanske även lägenheter så jag får lite mer koll. :)

2010-06-05 20:08:30
URL: http://iiea.blogg.se/
Amiee Whitney

Hey bb! How are you? :D

Puss!

2010-06-06 22:07:33
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0