Sunkissed skin

Min mage är så sunkissed att det gör ont. Men det hindrar inte att vi går iväg i morgon också. Fast jag får nog passa mig lite...heh.

Nu på eftermiddagen/kvällen har det varit full fart här hemma! Tyskland spelade mot England, så min värdfamilj hade bjudit in en skara med folk och deras barn på fotboll på storbildskärmen och grillning. Jag och Susanne som inte är det minsta sportintresserade kände oss mest i vägen och väldigt malplacerade men det gick att stå ut i väntan på det bästa med hela kvällen - grillningen! :D
Oh just ja.. Tyskland vann visst.

Nu ska vi varva ner med en film.



Stadtpark 27.06.10 - nej vi är inte nakna! :P


Kommentarer
Amiee Whitney

sv. It is hard waiting I know hugs

I hope you're okay though!

Oh that picture is reminding me of the sunburn I got today while I was waiting for the football to start lol!



Puss!

2010-06-28 01:28:12
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0