Wieder in Hamburg

Kom tillbaka till Hamburg igår kväll. Susanne kom in till stationen och mötte upp mig, och efter en hel dag i bussen så kände jag mig lite hungrig, så vi gick till McDonalds för lite käk. Susanne bjöd ;)

Jag slängdes in i arbetet med en gång! Klockan kvart i sju i morse var det uppställning som gällde. Vi jobbar till kl 15, sen är vi lediga till kl 18. Sen sitter vi barnvakt resten av kvällen. Samma visa i morgon minus barnvakten.

Efter att bara ha sovit ca 7 timmar de senaste 2 nätterna så ska jag lägga mig och tryna lite när vi har ledigt sen. Jag är ganska slut.
Och hittills känns det inge vidare att vara tillbaka.

Bara att bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0