Bittersweet

Det är redan över. Det har gått så jäkla fort. För fort. Som vanligt. Men det har varit så himla fantastiskt och jag är otroligt glad för att jag åkte till Sverige på konserterna. Konserten i Göteborg igår var ett underbart avslut för mig, för den här gången. Och det var underbart att träffa en massa vänner igen! Jag är glad för att jag har fått så otroligt härliga och fantastiska vänner via TH. Vänskap som handlar om så mycket mer än bara TH. Så det var svårt att säga hej då till Katti och Mariam i förmiddags :( Bussresan är dryg och jobbig. Jag är tillbaka i Hamburg sent ikväll och då blir det sängen med en gång, jobb väntar kl 7 i morgon. Uppdaterar mer om min sverigeresa inom dom närmsta dagarna.

Kommentarer
Amiee Whitney

Hey gorgeous!

How were the TH concerts for you?

I'm off to Poland on Thursday to see them again MOHAHA! Bill grinned at our british flags _

Hope you're okay!



Puss!

2010-03-06 15:55:28
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0