Fangirl!!

OMG, det var helt otroligt igår!!! Jag har inga ord som kan beskriva hur otroligt det var, detta är något som måste upplevas för att man ska förstå.
Jag har inga problem med att minnas konserten, som jag trodde. Jag var jättenervös när vi satt inne i arenan och väntade på att det skulle börja och jag skakade under första låten men sen släppte det och jag kunde njuta av konserten!
Jag måste ner och jobba nu men jag postar ett längre inlägg senare med fler bilder och kanske ett klipp eller två.





Kommentarer
Sofia Vienna

svar: Ja, den var underbar................................... ooooh, du bist ein engel <3

2010-03-02 22:33:09
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0