Jetzt geht's los!

Klockan är 06.13 och om några minuter ska jag bege mig mot busstationen. Jag är helt klar och väntar på att tiden ska gå.
John Blund kom inte till mig förrän vid 12 inatt så jag är riktigt seg nu måste jag säga. Hoppas jag kan sova lite på bussen sen.

Så här dom kommande dagarna ut:
Idag, onsdag: Buss till Göteborg. Framme kring 19.30 ikväll. Då kommer Sara och möter upp mig. Jag sover hos henne i natt.
Torsdag: Jag och Sara tar tåget upp till Stockholm kring kl 8.00! Vi lämnar våra väskor osv innan vi åker ut till Globen. Tokio Hotel konsert! Efter konserten bor jag och några till på detta vandrarhem. Eller ska jag skriva vandrarbåt kanske?
Fredag: Vi tar tåget ner till Göteborg kring kl 06.00. Så fort vi kommit ner tar vi oss till Scandinavium och ställer oss i kön. Och där står vi resten av dagen. Håll tummarna för att vi hamnar långt fram på Tokio Hotel's konsert!
Efter konserten åker vi hem till Katti och sover.
Lördag: Min buss tillbaka till Hamburg går 11.20. Jag ska vara framme kring kl 22.00.

Det blir verkligen vara fram och tillbaka överallt och jag kommer vara sliten när jag är tillbaka här på lördag kväll, men det kommer vara så värt det!
Det ska bli fantastiskt att se TH igen, och i Sverige dessutom. Och det ska bli underbart att träffa en massa vänner som man fått via TH :)

Nu ska jag göra mig redo för att gå. Vet inte om jag kommer få tillfälle till att uppdatera något mer. Annars hörs vi när jag är tillbaka i Hamburg.

Jag kommer bara använda min svenska mobil i Sverige!



en trött puss från en trött Zarah


Kommentarer
Jenny

Hej zizi!



Det var skit kul att träffa dig :) Och jag fick verkligen den bästa 18 års dagen i mitt liv :) Vi kom längst fram jag, min lillasyster och min kompis. Men det slutade inte så kul. När Tom slängde ut sin handduk började alla typ att slåss om den. Om min lillasyster puttade dem hårt ner på golvet. Så hon fick inte se slutet :(



Men annars var min 18 års dag BÄST :)

2010-03-04 23:52:11
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0