Radio Regenbogen Awards 2010

Band International 2009.
Killarna har tidigare vunnit Pop National 2006.

Tokio Hotel är som andra band att vinna 2 gånger. Så man kan säga att det var lite av ett historiskt ögonblick igår kväll när killarna tog emot priset.
Vinnarna utsågs av en jury, så det var inget vi fans kunde rösta på.
Killarna avbröt sin Europaturné för att kunna medverka på galan. Efteråt flög de tillbaka till Frankrike där dom just nu turnérar. De såg lagomt slitna ut måste jag säga. But that's the life of a rock star!

Jag måste säga att jag älskar Bills outfit! Så casual tror jag vi inte har sett honom på en gala förut. Jag hoppas verkligen vi kommer få se mer av detta framöver.


Tokio Hotel @ Radio Regenbogen Awards in Karlsruhe, Germany 19.03.10


Kommentarer
Sofia Vienna

svar: Ja, riktigt fin. Jag håller tummarna för mera sånt!



Ja, tycker också dom såg lite trötta ut, men med deras schema kan dom väl inte göra annat. Tycker ändå dom ser rätt fräscha ut jämför hur man själv skulle se ut :P

2010-03-20 14:43:40
URL: http://sofiavienna.se
Maaary

Bill är faaarligt snygg i dom kläderna, verkligen.



Btw, den där starbucks grejen är en frappuccino caramel cream. Helt klart beroendeframkallande vid finare väder ;)

2010-03-21 18:01:20
URL: http://vivalamarie.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0