Vanity needs

Som TH-fan har man väl knappast missat att killarna är med i senaste numret av italienska Vanity Fair. Artikeln/intervjun sög men bilderna är fantastiska. Och jag ville ju så klart lägga vantarna på ett exemplar! Så jag kontaktade redaktionen i Italien och frågade om tidningen går att köpa i Hamburg.
Jag fick förklarat att den skulle gå att köpa bl.a på huvdstationen. Jag gick dit och frågade. Men icke, den hade dom inte. Jag kikade runt på några andra ställen där den skulle kunna tänkas finnas - but with no luck.
Jag gav upp letandet, åkte hem och skrev ett lite halvsurt mail till redaktionen. Som tröst skickar dom ett exemplar till mig  - gratis!
Allt var frid och fröjd igen.

Nu ikväll när jag var och handlade på Rewe, en helt vanlig mataffär - så snubblar jag över tidningen i fråga! Jag stod där och såg ut som en fisk på land innan ett exemplar letade sig ner i korgen och följde med hem. Jag kunde inte låta bli ;)





 

Kommentarer
Sofia Vienna

haha, helt okej då med andra ord :P



och ja, bilderna är fantastiska!!

2010-03-24 22:06:08
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0