Wasting time

Tack, för dom fina kommentarerna jag fick på inlägget jag postade igår!



I morgon kommer det någon som ska göra rent vår heltäckningsmatta. Men han som ska göra det skulle komma hit idag kl 14 för att se vilka medel osv han behöver i morgon. Jag väntade och väntade.
Vädret är underbart idag, men jag kunde ju inte gå någonstans. Väntade lite till. Strax efter 16.00 ringer han och ber om ursäkt för att han inte kommit, krångel på jobbet...yada yada yada.. kommer i morgon kl 10.
Great! Nästan hela eftermiddagen har gått åt till att vänta på någon som inte kommer. Lovely.

Vädret är inte lika fint längre, även om temperaturen ligger på 13 grader. Så jag känner inte för att ta mig ut.
Vad ska jag nu hitta på? Laga mat och tvätta, som en annan liten hemmafru?
Ich habe hunger.

 


20.03.10 - vi kan låtsas att jag är så här glad just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0