I danced - all night long!

Bilder från utgången i lördags.
Det var en otroligt rolig kväll tillsammans med härliga människor. Jag och Suss åkte iväg till Fia för förfest. Fias kille och en till svensk tjej var också där. Kring kl 02.00 drog vi oss vidare till Reeperbahn för att dansa! Och som vi dansade! All night long - bokstavligt talat. När kl var 05.30 bestämde vi oss för att gå till Fischmarkt som ligger brevid Reeperbahn.
Fischmarkt är en liten marknad i hamnen som har öppet 05.00-10.00 på söndagsmorgnar. Vi har alltid sagt att vi ska gå dit någon gång men vi orkar oss aldrig ta oss upp så tidigt på morgonen, så vi passade på nu. Det var dock inte värst mycket att hänga i granen. Men nu har vi varit där i alla fall.
Vi var hemma strax efter kl 07.00 i söndags. Heh.



Jag, innan vi gick till Fia


Fias kille, Fia och Suss


oh yeah!


Fia och Sandra!





Badmössa??


Det dracks Jägermeister/Redbull. Mumma!


Det börjar ljusna....


Hamnen


kl. 07.00- sista kortet innan vi stupade i säng en kvart senare


Kommentarer
Amiee Whitney

I love your outfit! It's so cute and glam at the same time! <3

How are you sweetie?



Puss

2010-05-06 15:57:26
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Victoria

Härligt med en lyckad kväll! Älskar sånna där underbara helkvällar som man vill ska fortsätta i evigheter. :)

2010-05-06 17:53:53
URL: http://victoriaemily.blogg.se/
Amiee Whitney

Sv. You're welcome sweetheart!

I'm really good because I won the competition hahaha!

Thank you<3 I'm so happy about it hehe!!



Puss!

2010-05-06 20:10:17
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Victoria

sv: stressigt är bara förnamnet! försöker ta igen lite sömn samtidigt som jag pluggar inför exams. shit alltså, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att börja plugga igen, haha.

2010-05-06 21:51:34
URL: http://victoriaemily.blogg.se/
Soza

shit vad lik robert pattinson han är!

2010-05-24 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0